Söndag!

Skönt att det är söndag!! Älsk kom hit tidigare igår o tog med sig mat, åt mest bara lite köttfärs, ärtor o morötter.
Hatar när någon tvingar mig sådär o äta... Får panik o blir instängd i mig själv.
O sen dock unna jag mig en kexchoklad o lite chips på kvällen faktiskt. Godis är inge problem att stoppa i sig, men mat. Det ÄR en annan sak... Sån stor spärr där att jag inte vet vad, o kexchoklad är inte så farligt m kcal faktiskt. En sån där liten 55 gr. dvs runt 250 kcal, och det blir jag fan nöjd med:)

Det va faktiskt skönt o komma ifrån allt bestyr hos älsk... O va här på gymmet, min trygga trygga plats också. Det här är mitt andra hem faktiskt!
Orkar inte va där med födelsedagskalas, matångest.. Här kan jag göra vad jag vill, tänka hur jag vill o bara vara mickis:)
ingen vet ang mina dåliga matvanor så det känns bra:)

Egentligen, tkr min kropp är rätt fin. Armarna är starka, magen är platt med början på magrutor snart (inte ens när jag vägde 45 hade jag magrutor trots all min träning, så det ligger inte i generna, har fan mer nu än förut:P). Det är mina HÖFTER jag hatar så innerliget, allt annat funkar.. just höfterna som gör en att man ser fet ut, ska nog skaffa riktiga baggyjeans..
 BLÄÄÄ nu orkar jag inte gnälla ngt mer.... orkar inte med alla tjatiga människor...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det skönt att få bestämma själv och slippa allt tjat.Det leder ingenstans även om det är välmenat. Det är allas rätt att känna frihet och inte bry sig om vad alla andra tänker och tycker bara man inte gör någon illa. Vad skönt det verkar att du har ett tillhåll som du kan gå till när du känner för det. "En som bryr sig"

2009-03-29 @ 19:11:52
Postat av: Anonym

Jag respekterar dig och kommer inte att skriva mer eftersom du inte vill det. Hoppas att du finner det du söker. En som bryr sig.

2009-04-02 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0