jobb jobb

Inte tränat för jag avrit sjuk, lika bra på jobba. Är här 10-20, imorrn 10-18 o sen söndag 12-18, o sista dagen måndag 15-22.
SEN ÄR JAG LEDIG.
Men jag ska iaf träna på måndag, det kan jag fan lova!
Funtar ut o springa på söndag om jag orkar minsann, men behöver defintivt köpa bättre springskor asså!!:o
Har dammsugit killarnas omklädningsrum, bara hela gymmet o tjejernas omklädningsrum kvar. Sen tänkte jag moppa hela skiten. Tar nog o dammsuger thailokalen imorgon.. Bra o bränna massa kaloriiier.

Frukost blev ett äpple och två knäckemackor 145 kcal
Lunch blir en banan och två knäckemackor 180 kcal
Middag tvingar steffe i mig * gulp *
Han säger att jag håller på o försvinna, det tkr verkligen inte jag.. Han älskar mina tränade kurvor...
Men jag hatart, sådeås! O bort ska det, o maten kmr bli bättre när jag får börja träna igen:-)

Aja, dags o dammsuga golvet, annars blir man så attans seg av o sitta här...
Träningsdampet är på grym hög nivå, länge sen jag hade sån sporrning!

O där med o sluta m cola zero.. Det går inte ALLS BRA. Men ska bara handla små burkar härifrån gymmet o INTE stora flaskor igen. No more!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0