Jag fick på mig dem:-)

Jag fick på mig de alldeles fina thaishortsen, fan vad jag är gryyyym:)
Med den fina pitbullen på, me looove:) Nu äter jag frukost, en burk cola zero, två knäckemackor o ett äpple.
Äter typ var tredje timme minsann:) Sviin lugnt idag, efter jag har tagit upp alla grejer ska jag nog träna lite:)


Somna sjukt fort igår efter jobbet när vi kom. Älsk tvinga i mig lite ris o gulash, sviingott o nyttigt:)
o gurka o tomat. Motstod ALLA mina signaler att ta lite chips och/eller popcorn. Var så hungrig o trött, o älsk verka ändå inte bry sig längre. Han sa inget i morse att jag inte tog matlådor.. Så då är det bara fortsätta tills jag nått min drömvikt!:)
Men såå sjuuukt glad att jag fick på mig shortsen.. Skönt o jobba också, slipper man vara hemma m alla o tänka på mat o skit:s

Längtar tills jag ska färga håret blont, nu är jag sjuuukt trött på mitt hår!!! Ska be anna klippa det också, o så blire fint lagom till inflyttningsfesten minsann:-)
*raaap* Helt proppmätt.. Kanske ska vänta m äpplet då.. O Peter snacka om man går upp i vikt på cola zero, tkr tvärtom:P
På måndag då det är gymosim dags, då ska jag nog ställa mig på deras våg.. Idag blire heller inge godis, ska åka o se thaboxning SM o Battle of Sweden 2009. Fan va jag är duktig o undvika fällor.. eller om man åker hem tidigare oså faller man tillbaka, men kmr säkert va så trött att jag inte kommer orka.. Jobbar iaf bara 10-18 idag..lite lättare än 10-20 faktiskt..:P o imorrn 12-18 och sen 15-22 på måndag. SEN LEDIG, fram tills söndag då det är jobb igen 12-18.



Linday Price, från Lipstick Jungle


Herrejävlar vikka fina kurvor.. Jag vill verkligen ha en fastare kropp.. Gäller bara o bita ihop och fortsätt träna. Hatar o jobba på helgen, fuckar ju hela träningsskiten!

Aja man får inte en snygg kropp via svält faktiskt, utan det är bara o bita ihop o fortsätt kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0