fanatism

Nej, nu slutar fanatismen. Nu ska jag må fanimej bra! Jag ska träna o må bra, jag är fin!
Jag promenerar en massa nu när jag är sjuk, men längtar tills träningen. Upptäckte att jag ¨åt nog för mkt kolisar o för lite träning. Lagom m allt ju:D
Lagom is the key!:-)

Wöw wöw, idag hare vart massa kända fighters här... SJUUKT GRYMMA, fick värsta rysningarna. De ska ställa upp i Battle of Sweden... wow, såå coooolish=)
Sugen nu verkligen o träna seriöst!
Men saknar träningspartnern, sååå tråååk!! Me lööv it..so much!

När slutar gränsen?
När du granskar din kropp o finner fel, iställer för fina kroppsdelar.
När du är så panikslagen att du får ångest på gymmet..
när du inte kan leva ett normalt liv..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0