Armpass avklarat!

Nu är armpasset avklarat o en halvtimmes kondtion, lätt kondition då jag inte är hundra procent frisk. Vill inte få arrytmi-problem eller hjärtmuskelinflammation.
Det är fan farliga grejer, men hellre vänta en extra dö en bli sjukskriven ett år, eller något så hemskt som att dö. Hjärtat kan få fel rytm o sluta med att klaffarna slår så fort att de slutar pumpar ut blod, eller stannar helt.
Farliga grejer med att träna vid sjukdom!


Dagens matintag:

Frukost: två knäckemackor, äpple och cola zero

Träning

Lunch: två knäckemackor o en banan.

När jag börjar träna igen 110% så vågar jag öka matintaget, men bara när jag är frisk.

Älsk verkar ha släppt garden om mig... Såå, alla verkar visst ge upp? Men det skiter jag i, jag är stark o jag kommer komma ur denna håla igen själv. Jag vet att jag ALLTID har nush om han skulle få för sig att dumpa mig.
Jag ahr alltid min ÄS att vända mig tebaka till, min extremt trygga trygga plats!!:s


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag finns alltid här, som sagt..

2009-03-29 @ 18:13:29
URL: http://nush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0