tears, all the shitty things

Shitty morning, shitty things.
Fick världens sjukaste ångest o bara skrik-panik.


Shitty shitty things, me hate theese fucking fucking shitty things.. All ångest, all panik.
Ibland vill jag bara lägga mig ned o ge upp. Ibland vill jag ta den lätta utvägen. Sen ser jag Leo's bedjande ögon.. Hans panik över att matte är så ledsen o skriker av tårar.
hate theese shitty thoughts... hate hate...

Hatar dessa tankar, hatar dessa skitgrejer.. hatar allt.......
varför kan jag inte vara lycklig när jag fått allt jag älskar??
lgnht, världens bästa pojkvän, HUND.... allt... ändå knr jag mig som världens ensammaste....
Vene varför jag är så pajkad, förstör för den jag älskar mest?

Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Jag tror att din ångest bottnar i nåt som har hänt dig tidigare. Hur har din relation varit med dina föräldrar? Du har enormt höga krav på dig själv som någon "annan" har bestämt att du ska ha. När du får bättre självförtroende och kommit underfund med vem du är kommer du att må mycket bättre. Men det här är inte lätt och måste få ta den tid som behövs. Små,små steg som med Leo är det som gäller.

2009-04-15 @ 18:48:51
Postat av: Mikaela

Vem är du? O kan du inte prata ngnannanstans än min blogg:P?

Kraven kmr från mina föräldrar och mitt ex, delvis har jag satt alla krav på mig själv att man ska vara så perfekt.

2009-04-15 @ 19:12:10
Postat av: Charlotte

alltså mickiz ser ut som att du har en stalker på gång här om man läser den översta personens kommentarer!

2009-04-16 @ 14:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0