Odd things can be...

Udda hur saker kan ske.. Att Leo är hemma med steffe.. O nu sitter jag här med min ångest. SItter o funtar ut hur jag ska bli nyttigare.. Äta mindre o mindre.
Me not like att inte träna, men jag får mycket promenader med världens finaste kille. Ska börja småjogga med honom längre fram, nu är han så himlans smal ändå.
Hatar när de kryper långsamt i mig.. Hatar den där känslan... me not like, me hate.
Känns som jag ska spy......
Illamåendet smyger fram i det äckliga sinnet... Fy fan vad jag hatar min kropp just nu... Ska fan sluta med allt nu....
Påsk-ångesten har kommit..fuck fuck..

Nu när stefan jobbar är det tebaka till det gamla..me like? me do not like?
Me dont know..Torsdag är jag ledig, låååång promenad med min älskade leo då.. Myyys=)


Gråter... gråter för ingenting. Gråter för allting. Gråter för att jag inte vill något mer. Gråter för jag mår dåligt.
Gråter för jag har ALLT. Men jag har INGENTING.

Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Det kommer att bli bättre men det måste få ta sin tid. Du måste ha tålamod och

























Allt måste få ta den tid som behövs. Det går inte att rusa fram och tro att allt ordnar sig på en gång. Du är ju på god väg med att förändra både dig själv och din situation.Du ska tänka likadant på dig själv som du gör med Leo. Sakta,sakta kommer du att må mycket bättre och den otäcka känslan kommer att minska. Tålamod är det som gäller.











2009-04-14 @ 21:22:21
Postat av: Mikaela

Tack, dina ord värmer.. Men jag har tålamod med vovven, men med mig själv så är jag bara extrem. Jag är en sån som är allt eller inget..Me not get it..

Älskar känslan av att inte äta, då har jag kontroll.. Kanske borde väga maten igen,. fast mer kcal så jag får kvar kontrollen..me not knowing.

2009-04-15 @ 16:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0