Nytt tränings-schema

Pratat massvis med min chef ang mina dumma tankar som finns där o stannar, o vägrar röra på mig.
Vi tror att styrkan fuckar mig med alla speglar o ansamling på vätska.
I tre veckor ska jag följa detta schema:

Må: Thai o morgonpromenad
Tis: Luffs-jogg
Ons: Thai o morgonpromenad
Tors: VILODAG, men med promenad
Fre: Thai
Lörd: Thai eller luffsjogg
Sönd: Luffs-jogg

Det känns bra att slippa gymmet ett dag, kommer dock troligtvis använda det när det är dags för konditonen med crosstrainer.
Peter sa att han är min mentalcoach, o han finns dag som natt för mig..
Tacksamheten för Zteffe o Peter, det räcker inte alls till...
I've owned them for everything. O trots mitt bitska humör, älskar jag zteffe över allt annat.
Han ÄR  en sån stor del av mitt liv, o kärleken för honom är så stark o så djup att ord inte räcker till.
Vet att han mår dåligt nu över zacko, men det ska ordna sig.. Det är din vovve också..!! Det ska ordna sig ska du se!
=)
Att man ens vill ta ifrån honom sin vovve... Fattar inte riktigt hur folk egentligen tänker, sen att gå på mig för jag saknar honom är väl en självklarhet.. Fy faaan va lack jag blir..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0