I've played my part

I've played my part for so many years... Tror det är dags att säga upp den.
Men jag har försökt sååå många gånger, och varje gång har jag misslyckats.
Jag har misslyckats under så många år, i typ 4 år har jag misslyckats.
Meen först nu har jag både Peter och min älskling.
Två starka stöd, men det gör det också hela värre... Att jag MÅSTE klara det, utan att faila.

Kommer jag klara av pressen? Pressen från de två.. mina föräldrar know nothing o ska inte veta heller..fy fan..
De skulle bara inte klara av längden emellan oss... Me gonna make it. Hopefully.


Har verkligen inga mer chanser, nu när bossen vet..
Hur ska jag lyckas med något som jag levt med i  8 år..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0