Freakin' perfect

Vill vara den perfekta medarbetaren, kompis, syster, flickvän, matte, svärdotter, barnet, barnbarnet, moster, faster.
Perfekta kroppen, perfekta humöret, perfekta utseendet, perfekta lägenheten.... Perfekt städning, perfekt hund, perfekt liv.

Inget jag har är perfekt, och inget kan bli helt felfritt. Jag är den jag är och kan inte vara någon annan.
Kontrollbehovet av maten är läskigt, läskigt hur jag faller så tungt och åker upp igen, som en jädra berg- ochdalbana.
Styrkan att fortsätta kämpa svajar till... Svajar till så jag nästan faller ned till botten... Jag vet inget annat än att vara i min trygga zone - dvs ätstörningarna.

Jag vet inget annat för jag har antingen hetsätit eller svält... Kanske dags att väga maten o hålla tyst:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0