Feels like i've lost everything

Känns som man inte alls har samma connection med vissa av sina vänner, alla verkar hela tiden gå ut, träffa massvis med folk. Men som jag o sofia prata om, man orkar verkligen inte.
Jobbar runt 30 tim i veckan, tränar runt 10 tim, promenerar en massa. Och NU, nu har jag en vovve också. Jag ha varken tid eller ork. Tkr verkligen att det är synd, men mina vänner är jätte välkommna och komma hit till gymmet och umgås. Herregud liksom, inte så svårt:P Man får ju fanimej komprimissa:-D Som idag, var stefans lillasyster ledig och följde med mig till gymmet för att umgås och träna.

Igår kom även petter, veronica, matte o ann o kika förbi på nya lägenheten o på lördag kommer både vix och jocke förbi o kikar. Hon ville vara först, men icke sa nicke:P  Mwuahaha. Henne träffar jag nog mest, någon gång i månaden..ajaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0