Älskade voffsing

Fick åka roslagsbanan idag, det var mycket läskigt men det gick i alla fall:-)
Intressant med alla fördomar mot denna underbara och fina rasen

Så himlans mysig, fick vara på jobbet idag.. Det va inte kul när matte gick, men det måste övas och övas. Alla blev stormförtjusta i denna hund, vissa lite mer "eh, vågar inte", men Sofia gullade ihjäl den:)
Världens finaste kille asså. Äntligen fått min alldeles egna voffe... Och han mer underbar än vad jag trodde.
Va inte alls ngn ras jag brydde mig om, utan jag föll för hans insida. Trasslig, men tänker inte ge upp. Älskling är toppen med honom. Och vi ska ge han det bästa, och det kmr vi att ge. Matfixeringen har släppt lite och samma sak m tiggandet...
Mitt liv är inte lika fixerat vid träning, och det tkr jag är bra... Mer avspänt för han vill jag hjälpa så gott de går:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0